Flag Відділ освіти Маньківської районної державної адміністрації
Науково-методичне забезпечення
Меню сайта

Форма входу

Пошук

Наш Район

Календар
«  Березень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Час

Архів записів

Погода
Маньківка 

Статистика
интернет статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інтернет ресурси

Міністерстві освіти і науки України
Головне управління освіти і науки Черкаської ОДА
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Кабінет інформатики №37
Маньківська районна рада
Маньківська райдержадміністрація

Вітаю Вас, Гость · RSS 19.01.2018, 15:39

Головна » 2010 » Березень » 1 » Анкета на визначення змін, які відбулися в мотиваційно-емоційній, когнітивній та діяльнісній сферах учня після читання курсу художньої культ
14:43
Анкета на визначення змін, які відбулися в мотиваційно-емоційній, когнітивній та діяльнісній сферах учня після читання курсу художньої культ
Завдання: Дайте позитивну або негативну відповідь на пропоновані пункти.
Проаналізуйте на основі отриманих відповідей, які зміни в мотиваційно-емоційній,
когнітивній та діяльнісній сферах учня відбулися після читання курсу художньої культури.

Мотиваційно- емоційна сфера (інтереси, потреби, почуття, ставлення):

Читає додаткову літературу (інтернет-видання) з художньої культури. Дивиться телепрограми про культурні заходи свого міста, області, країни, світу. Довідується про відкриття заходів у музеї, театрі свого міста, області, країни, світу. Турбується про красу приміщення, в якому він навчається або живе.

Когнітивна сфера (знання, між предметні зв'язки):
Обговорює текучі події в мистецтві.
Проявляє зацікавленість до теорії розвитку та історії культури, мистецтва.
Читає літературу (інтернет-видання) про життя, діяльність відомих діячів художньої
культури.
Проявляє зацікавленість щодо історії відомих музеїв і галерей світу.
Досліджує походження понять, слів про які йдеться на уроках з художньої культури.
Використовує в мові спеціальну мистецьку термінологію, набуті знання в ході викладання
курсу художньої культури.
Готовий аналізувати та порівнювати художні засоби візуального, музичного,
хореографічного, театрального мистецтва.

Діяльнісна сфера (вміння, компетентності, зокрема, предметні, міжпредметні, загальнокультурні, соціально-комунікативні):

Пропонує однокласникам відвідувати виставки, театральні вистави, концерти. Приймає участь у роботі кружка, конкурсів з художньої культури. Приймає участь або організовує тематичні заходи з художньої культури в школі. Пропонує однокласникам інформацію щодо мистецьких заходів міста. Приймає участь в олімпіадах по художній культурі.

Діяльність на уроці:
Дає пояснення учням, як правильно виконати завдання з художньої культури.
Виступає з доповідями на теми з художньої культури.

Участь у позаурочних заходах
Відвідує театри, музеї, художні виставки.
Приймає участь в оформлені стінгазети.
Пише або збирає розповіді, вірші, малює, займається ліпленням, вишивкою,
фотографуванням і т.д.
Категорія: Художньо-естетичний | Переглядів: 585 | Додав: Toltec
На початок
© Toltec 2018
Безкоштовний хостинг uCoz