Головна » 2010 » Березень » 1 » Анкета на визначення змін, які відбулися в мотиваційно-емоційній, когнітивній та діяльнісній сферах учня після читання курсу художньої культ
14:43
Анкета на визначення змін, які відбулися в мотиваційно-емоційній, когнітивній та діяльнісній сферах учня після читання курсу художньої культ
Завдання: Дайте позитивну або негативну відповідь на пропоновані пункти. Проаналізуйте на основі отриманих відповідей, які зміни в мотиваційно-емоційній, когнітивній та діяльнісній сферах учня відбулися після читання курсу художньої культури.
Читає додаткову літературу (інтернет-видання) з художньої культури. Дивиться телепрограми про культурні заходи свого міста, області, країни, світу. Довідується про відкриття заходів у музеї, театрі свого міста, області, країни, світу. Турбується про красу приміщення, в якому він навчається або живе.
Когнітивна сфера (знання, між предметні зв'язки): Обговорює текучі події в мистецтві. Проявляє зацікавленість до теорії розвитку та історії культури, мистецтва. Читає літературу (інтернет-видання) про життя, діяльність відомих діячів художньої культури. Проявляє зацікавленість щодо історії відомих музеїв і галерей світу. Досліджує походження понять, слів про які йдеться на уроках з художньої культури. Використовує в мові спеціальну мистецьку термінологію, набуті знання в ході викладання курсу художньої культури. Готовий аналізувати та порівнювати художні засоби візуального, музичного, хореографічного, театрального мистецтва.
Діяльнісна сфера (вміння, компетентності, зокрема, предметні, міжпредметні, загальнокультурні, соціально-комунікативні):
Пропонує однокласникам відвідувати виставки, театральні вистави, концерти. Приймає участь у роботі кружка, конкурсів з художньої культури. Приймає участь або організовує тематичні заходи з художньої культури в школі. Пропонує однокласникам інформацію щодо мистецьких заходів міста. Приймає участь в олімпіадах по художній культурі.
Діяльність на уроці: Дає пояснення учням, як правильно виконати завдання з художньої культури. Виступає з доповідями на теми з художньої культури.
Участь у позаурочних заходах Відвідує театри, музеї, художні виставки. Приймає участь в оформлені стінгазети. Пише або збирає розповіді, вірші, малює, займається ліпленням, вишивкою, фотографуванням і т.д.