Flag Відділ освіти Маньківської районної державної адміністрації
Науково-методичне забезпечення
Меню сайта

Форма входу

Пошук

Наш Район

Календар
«  Жовтень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Час

Архів записів

Погода
Маньківка 

Статистика
интернет статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інтернет ресурси

Міністерстві освіти і науки України
Головне управління освіти і науки Черкаської ОДА
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Кабінет інформатики №37
Маньківська районна рада
Маньківська райдержадміністрація

Вітаю Вас, Гость · RSS 19.01.2018, 15:27

Головна » 2010 » Жовтень » 22 » План опитування соціальним педагогом "важковиховуваного" підлітка
08:51
План опитування соціальним педагогом "важковиховуваного" підлітка
ПЛАН ОПИТУВАННЯ
СОЦІАЛЬНИМ ПЕДАГОГОМ «важковиховуваного» підлітка
1. Навчання:
Улюблені й не улюблені предмети
Причини шкільних успіхів і невдач
Стосунки з учителями
Участь у суспільній роботі
Випадки порушень дисципліни
2. Плани на майбутнє:
Де планує продовжити навчання
Яку професію мріє отримати
3.Відносини з однолітками:
Перевага одного близького друга або компанії приятелів
Статус серед товаришів («душа компанії», «переслідуваний», «вигнанець», « незалежний одинак»
Критерії вибору приятелів ( за певними особистісними рисами, за спільністю захоплень, для проведення дозвілля)
4. Захоплення в минулому і тепер:
Під чиїм впливом був зроблений вибір захоплення
Які досягнуто результати
Чому ті або інші захоплення відкинуто
5. Відносини з батьками, внутрішньо сімейні відносини:
Хто названий першим
Про кого забув згадати
Хто займався його вихованням
Найбільш близький член родини
З ким у родині конфліктні відносини й причина конфліктів й ставлення до них підлітка. Якщо родина розпалася, слід з’ясувати, у якому віці була дитина, коли це трапилося, її ставлення до розлучення батьків, чи підтримує контакт з тим, хто пішов з родини.
6. Відхилення в поведінці (минулі):
Прогули занять
Дрібне хуліганство
Паління й випивка
Використання препаратів, що змінюють стан свідомості
Втечі з дому
Чи був колись затриманий чи взятий на облік міліцією (якщо був, то коли й за що)
7. Найбільш важкі події в минулому й реакція на них, чи були суїцид альні думки.
8. Перенесені захворювання, як вони позначилися на навчанні й статусі серед однолітків. Чи є сьогодні або в минулому порушення сну, апетиту, самопочуття й настрою.
9. Cексуальні проблеми:
Перша закоханість і пов’язані з цим психічні травми
Оцінка своєї привабливості
Початок статевого життя й приховані побоювання з приводу своєї сексуальної неповноцінності
Категорія: Соціально-психологічний | Переглядів: 469 | Додав: Viktoria
На початок
© Toltec 2018
Безкоштовний хостинг uCoz