Flag Відділ освіти Маньківської районної державної адміністрації
Науково-методичне забезпечення
Меню сайта

Форма входу

Пошук

Наш Район

Календар
«  Квітень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Час

Архів записів

Погода
Маньківка 

Статистика
интернет статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інтернет ресурси

Міністерстві освіти і науки України
Головне управління освіти і науки Черкаської ОДА
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Кабінет інформатики №37
Маньківська районна рада
Маньківська райдержадміністрація

Вітаю Вас, Гость · RSS 13.11.2018, 06:37

Головна » 2011 » Квітень » 19 » Положення про огляд-конкурс виховних систем
16:13
Положення про огляд-конкурс виховних систем
Проект
Положення про огляд-конкурс виховних систем
загальноосвітніх навчальних закладів
Обласний конкурс інноваційних і традиційних виховних систем загальноосвітніх закладів проводиться з метою підвищення статусу виховання в загальноосвітніх закладах, оновлення змісту і структури виховання на основі вітчизняних традицій і сучасного досвіду щодо реалізації програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
Організатори конкурсу: ЧОІПОПП
Мета та завдання:
Привернути увагу педагогічної громадськості до важливості створення та функціонування виховних систем навчальних закладів.
Визначити оптимальні варіанти виховних систем
Створити інформаційний банк виховних систем області.
Підтримати і стимулювати інноваційну діяльність педагогічної громадськості в процесі виховання та створенні виховних систем.
Учасники конкурсу:
В конкурсі беруть участь всі загальноосвітні навчальні заклади.
Порядок та термін проведення:
І етап ( районний ): до 20 квітня 2011 року – для тих навчальних закладів, які на даний момент мають розроблену виховну систему.
За підсумками проведення І етапу районного/міського огляду виховних систем необхідно відправити на адресу Черкаського ОІПОПП опис найкращої виховної системи одного із навчальних закладів
ІІ етап (районний): до 1 листопада 2011 року – для усіх навчальних закладів району/міста.
ІІІ етап ( обласний): до 20 листопада 2011 року.
За підсумками проведення ІІІ етапу районного/міського огляду виховних систем необхідно відправити на адресу Черкаського ОІПОПП опис найкращої виховної системи одного із навчальних закладів, які брали участь у ІІ етапі огляду.
Реалізація мети та завдань огляду-конкурсу сприяє:
• подальшому підвищенню статусу та ефективності виховання в загальноосвітніх навчальних закладах;
• виявленню і реалізації актуальних і перспективних педагогічних методик і технологій виховання;
• упровадженню інтерактивних методів і прийомів виховання;
• створенню сучасного науково-методичного, організаційного, кадрового, інформаційного забезпечення розвиваючого виховання в ЗНЗ;
• розвитку творчого потенціалу, підвищенню активності педагогічних працівників;
• поширенню реальних практичних досягнень в процесі виховання навчальних закладів області;
• подальшому розвитку зв’язків з сучасною педагогічною наукою щодо виховного процесу.
• Вимоги до робіт.
Опис виховної системи навчального закладу має містити наступну інформацію:
• Концепція виховної системи навчального закладу.
• Програма її реалізації.
• Організаційний, методичний, педагогічний супровід програми (рекомендації, форми анкет, опитувальників, аналіз результатів впровадження в практику роботи навчального закладу та ін. ).
• Презентація навчального закладу.

Схема характеристики виховної системи школи
І.Загальні дані про навчальний заклад (не більше 1-ї сторінки).
1. Офіційна назва навчального закладу.
2. Прізвище, ім’я, по батькові директора, адреса, телефон навчального закладу.
3. Прізвище, ім’я, по батькові заступника директора з виховної роботи (або педагога-організатора, якщо посада заступника директора відсутня).
4. Виховне середовище школи: соціальний та етнічний склад сімей, професії і заняття батьків, які серед них переважають, джерела позитивного та негативного впливу, молодіжне оточення, статус школи серед населення.
5. Взаємодія із іншими закладами: дошкільними, культурно-просвітницькими організаціями, трудовими колективами.
6. Кількісні характеристики ( кількість учнів, класів, груп продовженого дня, гуртків, забезпеченість кадрами ).
ІІ. Особливості виховної системи (до 15 сторінок).
1. Педагогічна ідея, що лежить в основі будови виховної системи.
2. Цілі виховання, діяльність спрямована на забезпечення реалізації цілей виховної системи. ЇЇ компоненти:
а) постановка і роз’яснення завдань діяльності, які необхідно виконати для досягнення мети;
б) взаємодія педагогів, дітей і батьків;
в) використання намічених методів, засобів і форм педагогічного процесу;
г) створення належних психолого-педагогічних умов для самовизначення, самореалізації і самовдосконалення учнів;
д) здійснення різноманітних заходів стимулювання діяльності учнівської молоді;
е) забезпечення зв’язку педагогічного процесу з іншими факторами виховного впливу оточуючого середовища.
3. Суб’єкти діяльності ( особи, які організовують діяльність у рамках виховної системи, і ті, хто беруть у ній участь ).
4.Пріоритетні види діяльності, їх організація.
5. Традиції закладу.
6. Об’єднання ( постійні, тимчасові )учнів, вчителів, батьків, громадськості, форми їх взаємодії.
7. Організація учнівського самоврядування.
8. Характеристика відносин ( учнів – вчителів, вчителів – учнів, батьків- учителів, педагогів - адміністрації ).
9. Захист вихованців від негативного впливу.
10. Опис найбільш оригінальних винаходів у житті школи.
11. Зв'язок з наукою ( науково-методична проблема закладу, дослідно-експериментальна діяльність ).
12. Протиріччя в розвитку виховної системи закладу.
13. Перспективи розвитку виховної системи.

Категорія: Виховна робота | Переглядів: 775 | Додав: SLU
На початок
© Toltec 2018
Безкоштовний хостинг uCoz