Flag Відділ освіти Маньківської районної державної адміністрації
Науково-методичне забезпечення
Меню сайта

Форма входу

Пошук

Наш Район

Календар
«  Березень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Час

Архів записів

Погода
Маньківка 

Статистика
интернет статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інтернет ресурси

Міністерстві освіти і науки України
Головне управління освіти і науки Черкаської ОДА
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Кабінет інформатики №37
Маньківська районна рада
Маньківська райдержадміністрація

Вітаю Вас, Гость · RSS 21.01.2018, 06:52

Головна » 2010 » Березень » 1 » Рекомендації щодо організаційної роботи соціальних педагогів у 2009 – 2010н.р.
14:14
Рекомендації щодо організаційної роботи соціальних педагогів у 2009 – 2010н.р.
Психологічна служба в структурі освіти є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психічного здоров’я молодих громадян України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально – психологічних умов для розвитку особистості. Соціальний педагог спільно з практичним психологом утворюють психологічну службу освітнього закладу.
Соціальний педагог – спеціаліст з виховної роботи з дітьми, підлітками, дорослими, який покликаний створювати сприятливі навчально – виховні умови для розвитку і соціалізації особистості. Для реалізації завдань, які стоять перед соціальними педагогами району, відділ освіти розробив перелік заходів, які необхідно враховувати при організації роботи і є обов’язковим для включення до плану роботи соціального педагога у 2009 – 2010н.р.:
Соціальним педагогам навчальних закладів:
Привести у відповідність до нормативних документів робочі матеріали, а саме, завести папки:
- із нормативними документами Міністерства освіти і науки України, управління освіти, відділу освіти, із розпорядчими документами навчального закладу;
- самоосвіти ( копії статей, рекомендацій, інновацій у соціальній роботі, виходячи із потреб і запитів навчального закладу);
- із планами роботи на рік, місяць, графіком роботи та звітами;
- з рекомендаціями для класних керівників і педагогів школи, планами виступів (виступи) на батьківських зборах ( лекторіях, семінарах, конференціях, практикумах, круглих столах), педагогічних радах, планами проведення виховних годин та годин спілкування (хід заняття, разом із підготовленою інформацією та вправами до неї);
- із списками дітей різних категорій та соціальними паспортами класів.
Особливу увагу необхідно звернути на дітей, які прогулюють школу, завести банк даних на соціальні паспорти на цих дітей, регулярно проводити бесіди із ними (налагодити доброзичливі стосунки), взяти під особистий контроль відвідування ними школи, з’ясувати причини прогулів, сприяти вирішенню конфліктних ситуацій у класі з педагогами, батьками, разом з психологом провести діагностичні дослідження особистісних рис та спостереження за їх поведінкою під час уроків, перерв, встановити соціальне оточення цих дітей. Налагодити співпрацю з батьками (відвідування на дому), з’ясувати матеріально – побутові умови проживання сім’ї, а також проблеми у взаємостосунках. Сприяти залученню цих дітей до спортивних секцій, шкільних гуртків, клубів за інтересами.
Особливу увагу необхідно приділяти дітям - сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям з прийомних сімей, батьки яких перебувають за кордоном, дітям, сім’ї яких перебувають у складних життєвих обставинах, а також дітям «групи ризику». Обов’язковим є внесення до плану роботи відвідування таких сімей ( 2 рази на рік)
Упродовж року здійснювати соціальний захист і охорону прав дітей. Обов’язковим є організація постійного консультування учнів, батьків, опікунів та педагогів навчального закладу з метою попередження (вирішення) конфліктних ситуацій, а також емоційного вигорання педагогів.
Допомагати соціальним службам району у виявленні неблагонадійних сімей та сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, у разі необхідності – повідомляти у письмовій формі. Підготувати виступи з проблем підліткового віку, правопорушень та покарань за них, вирішення конфліктних ситуацій як у шкільному так і сімейному середовищах проблем адаптації та їх подолання для виступів на батьківських зборах, лекторіях, шкільних методичних об’єднаннях.
Категорія: Соціально-психологічний | Переглядів: 780 | Додав: Toltec
На початок
© Toltec 2018
Безкоштовний хостинг uCoz