Вчителю
фізики
В зв’язку зі зміною в організації навчального процесу
в 2011/12 навчальному році для загальноосвітніх навчальних закладів вивчення навчального матеріалу в
710 кла сах ущільнюється за рахунок
оглядового або самостійного вивчення
окремих тем навчального матеріалу, використання резервних годин
навчальної програми,
годин, переддбачених на проведення фізичного практикуму, навчальних
екскурсій тощо.
З огляду на зазначене вище,
змінюється розподіл
годин,
які відводяться на вивчення окремих
тем у 11 класі.
У таблиці
наведено кількість годин, яка пропонується на
вивчення окремих
розділів за рівнями навчання.
Тема
|
Кількість годин
|
Рівень стандарту
|
Академічний рівень
|
Профільний рівень
|
Електродинаміка
|
48
|
78
|
156
|
Розділ 1. Електричне поле .
(В
|
11
|
11
|
26
|
Розділ 2. Електричний струм
|
16
|
38
|
Розділ 3. Електромагнітне поле
|
10
|
16
|
30
|
Розділ 4. Електромагнітні
коливання і хвилі
|
15
|
16
|
26
|
Розділ 5. хвильова і квантова оптика
|
12
|
19
|
36
|
Атомна і ядерна фізика
|
14
|
15
|
34
|
Розділ 1. Атомна і
ядерна фізика
|
12
|
13
|
32
|
Узагальнююче заняття
|
2
|
2
|
2
|
Резерв
|
2
|
2
|
2
|
Тематику окремих робіт
фізичного практикуму можна включати до пере ліку
експериментальних завдань, які
проводяться протягом
вивчення теми. Кількість робіт
фізичного практикуму, яка
добирається та оцінюється, визна чається вчителем залежно від
тривалості роботи та
її складності.
Примітка. Практикуми - 5 годин «рівень стандарту»
та 7 годин «академ проводити за рахунок годин, передбачених на вивчення
відповідного розділу та за рахунок резерву.
|