АЛГОРИТМ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З УЧНЯМИ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ ПІДВИЩЕНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ УВАГИ МЕТОДИ Й НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ ОСОБЛИВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ УВАГИ Встановлення довірчих стосунків з підлітком Подолання можливих бар’єрів у спілкуванні Проведення психологом діагностики Виявлення позитивних рис особистості підлітка Допомога підліткові в процесі формування адекватної самооцінки Допомога у створенні умов для виявлення здібності підлітка Залучення підлітка до суспільно-корисної праці Допомога в розв’язанні питань, пов’язаних з відносинами у родині КРИТЕРІЇ ВИЗНАЧЕННЯ УЧНЯ ЯК ВАЖКОВИХОВУВАНОГО Неуспішність з навчальних дисциплін Систематичний пропуск уроків без поважних причин Поведінка, що не відповідає моральним, соціокультурним нормам Вияви агресії Наявність проблем у психологічному контексті: Відсутність комунікативних навичок Відсутність мотивації до навчання Відсутність навичок самостійного вирішення конфліктних ситуацій Неврози Неврастенії Відмовляється від допомоги фахівців за наявності проблемної ситуації Уживання алкоголю, тютюну, наркотиків Схильність до бродяжництва, вимагання Зв’язок із злочинними угрупуваннями Участь у розповсюдження наркотичних речовин Помічений у сексуальному домаганні, насильстві
|