КАРТА СПОСТЕРЕЖЕНЬ за «важковиховуваним» підлітком ПІБ учня ___________________________________________ клас ___ № Критерії спостереження Не спостерігається іноді часто 1. Навчальна діяльність: Байдужість Небажання вчитися Низька успішність Труднощі в освоєнні навчальних програм Систематична успішність з одного або декількох предметів 2. Стосунки з однолітками Стосунки з класом: Ізоляція Протиставлення себе колективу Положення дезорганізатора Положення ватажка мікрогрупи, що складає з «важких» учнів Стосунки однолітками: Жорстокий зі слабкими й молодшими Зневажливе ставлення до однолітків Є членом молодіжного угрупування 3. Стосунки з дорослими З учителями: Конфліктує з одним або кількома учителями Брутальний, хамство Безтактність Брехливість З батьками: Контактує Брехливість Брутальність, хамство 4. Проведення вільного часу: Залишив заняття в гуртку, секції В основному проводить вільний час вдома з друзями або на вулиці Курить Заробляє собі на життя 5. Ставлення до праці, професійна орієнтація Вибір професії (для старшокласників) Незнання своїх можливостей і здібностей Професійна невизначеність Нерозвиненість тих рис особистості, які необхідні для обраної професії Ставлення до праці: Негативне ставлення до роботи Невиконання трудових обов’язків у школі Невиконання трудових обов’язків вдома Несумлінне ставлення до праці 6. Поведінка, вчинки У школі: Прогули Порушення шкільної дисципліни Нецензурна лайка Жаргонна мова Псування шкільного майна Зрив уроків Бійки У родині: Втечі з дому Невиконання домашніх обов’язків Неслухняність Брехливість Протиправні вчинки: Бродяжництво Жебрацтво Азартні ігри Уживання наркотиків Проституція Крадіжка Вимагання Псування майна Нанесення тілесних ушкоджень ( у результаті бійки) Окремі зауваження ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|