№ | Критерії, за якими здійснюється оцінювання |
п/п |
1. | Чіткість у визначенні теми, мети і цілей уроку та доцільність |
2. | Доцільність добору навчально-виховного матеріалу |
3. | Ступінь актуалізації опорних знань |
4. | Ефективність технології навчання |
5. | Дотримання дидактичних принципів навчання |
6. | Організаторські та творчі якості учителя |
7. | Оптимальність використання часу на уроці |
8. | Врахування вікових особливостей школярів у їхній образотворчій діяльності |
9. | Активізація пізнавально-творчої діяльності учнів |
10. | Уміння вчителя створити на уроці сприятливий психологічний клімат |
11. | Оптимальне навантаження учнів: -навчальним матеріалом на уроці; -домашнім завданням |
12. | Комунікативні якості вчителя |
13. | Санітарно-гігієнічні умови проведення уроку |
14. | Ступінь об єктивності учителя в оцінюванні навчальних досягнень учнів |
15. | Ефективність уроку відповідно до поставлених мети і завдань |