Орієнтовна тематика методичних об’єднань вчителів початкових класів
«…Найкраща порада, яку можна дати, якщо ви хочете спонукати кого-небудь до активної дії… розбудіть у ньому будь-яке бажання. Хто здатний це зробити – за тим увесь світ» Гаррі Оверстрит
«Якщо ви хочете, щоб педагогічна робота приносила вчителеві радість, щоб повсякденне проведення уроків не перетворилося в нудну, одноманітну повинність, ведіть кожного вчителя на щасливу стежинку дослідження»»
«Не буде вогника у Вас – Вам ніколи не запалити його у інших» В.О.Сухомлинский
1 клас
1. Формування навичок каліграфічного письма у дітей 6-річного віку. 2. Сучасні підходи до формування математичних знань учнів 6-річного віку. 3. Використання дидактичних ігор в навчально-виховному процесі у 1 класі. 4. Сюжетно-рольова гра як засіб розвитку першокласника. 5. Оптимальне поєднання навчальної та ігрової діяльності першокласника. 2-4 класи
1. Система роботи по вихованню моральних почуттів у молодших школярів. 2. Роль початкової школи в оволодінні прийомами самостійної навчальної діяльності. (Л-ра: Бухлова Н. Навчаємо вчитися: діагностика і формування самоосвітньої компетентності учнів. – К.: Вид.дім «Шкільний світ»: Вид. Л.Галіцина, 2006. – 128 с. – (Б-ка «Шкіл. світу»). – Бібліогр.: с. 124–127.) 3. Стратегії навчання молодших школярів, які мають труднощі у навчанні. (Л-ра: Гузик М. Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу. Ч.1. – К.: Ред.. загальнопед. Газ.,2005. – 112с. – (Б-ка «Шк.. світу»)). 4. Стратегії навчання молодших школярів, які мають видатні здібності до засвоєння академічних знань та вмінь. Робота з обдарованими дітьми.(Л-ра: Гузик М. Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу. Ч.1. – К.: Ред.. загальнопед. Газ.,2005. – 112с. – (Б-ка «Шк.. світу»)). 5. Гуманізація педагогічної взаємодії вчитель – учень початкових класів. (Л-ра: Савченко О.Я. Виховний потенціал початкової освіти. – К.: СПД «Цудзинович Т.І.» – 2007. – 204 с.). 6. Виховання і розвиток творчих здібностей молодшого школяра. 7. Виховання у молодших школярів цінностей здорового способу життя. 8. Педагогічний потенціал ігрової діяльності молодших школярів. (Л-ра: Савченко О.Я. Виховний потенціал початкової освіти. – К.: СПД «Цудзинович Т.І.» – 2007. – 204 с.). 9. Особливості гри як навчальної діяльності учнів. (Л-ра: Скворчевська О.В. Ігрові методики роботи з учнями 1-4 класів. – Х.: Вид. група «Основа», 2007. – 208 с. – (Школа класного керівника)). 10. Моніторинг у навчально-виховному процесі початкової школи. (Моніторинг якості знань учнів початкової школи / Упорядник О.Б. Полєвікова. – Х.: Вид група «Основа»: «Тріада +», 2008. – 256 с.). 11. Використання проектної технології у навчально-виховному процесі. 12. Диференціація та індивідуалізація навчально-виховного процесу молодших школярів. 13. Удосконалення структури уроку. Формування самостійності навчання учнів початкових класів. 14. Організація самоосвітньої діяльності молодших школярів. 15. Оцінювання учнів як умова підвищення ефективності уроку. 16. Розвиток мовних компетентностей молодших школярів. 17. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі початкової ланки. 18. Використання творчої спадщини Т.Г.Шевченка у навчально-виховному процесі початкової школи. 19. Виховний потенціал творів В.О.Сухомлинського. 20. Виховання патріотичних почуттів молодших школярів засобами краєзнавства. 21. Правове виховання молодших школярів. 22. Споживча освіта в початковій школі як складова системи громадянської освіти. 23. Організація читацької діяльності молодших школярів. 24. Створення сприятливо-стимулюючих умов щодо розвитку особистості молодшого школяра. 25. Створення ситуації успіху в навчально-виховному процесі в початкових класах.