Сьогодні якість знань визначається не стільки тим, що знає і може відтворити учень, скільки тим, як він уміє ними скористатися. Уміння застосувати набуті знання на практиці – важливий показник того, що учні свідомо засвоїли матеріал. Тому важливо, щоб у процесі вивчення географії вчитель акцентував увагу учнів не лише на теоретичних питаннях, а й навчав, починаючи з курсу «Загальна географія», використовувати ці знання у процесі розв‘язування задач, роботи з картами тощо. Дуже часто молода людина, що 11 років навчалася в школі, у багатьох життєвих ситуаціях відчуває себе безпорадною, оскільки її не навчили або недостатньо закріпили вміння застосовувати отримані знання в житті. Зміни, які відбуваються в нашій державі, потребують змін і в рівні компетенцій нинішніх учнів, що стануть громадянами нової України. Знання, які дає навчальний заклад, повинні мати більшу практичну спрямованість. Пропонуємо вашій увазі перелік номерів журналу «Географія та основи економіки в школі», що містять практичні завдання й задачі, які можна використовувати при вивченні різних тем, а також під час факультативних, індивідуальних занять з географії та в процесі підготовки до предметних олімпіад.
ж. №2, 2000рік (географічні задачі); ж. №4, 2007 рік (літосфера, атмосфера, гідросфера); ж. №6 , №7-8, №10, 2008 рік (картографія); ж. №2, 2009 рік (план місцевості); ж. №10, 2009 рік (топографічна карта).
|