основні критерії:
І. Дитина проживає у дистанційній, неблагонадійній сім’ї ІІ. Деліквентні вияви: 1. - крадіжки; - псування майна; - хуліганство; 2. - підвищений інтерес до алкоголю; - наркотичних засобів; - токсичних речовин; - тютюнопаління 3. - тенденція до бродяжництва; - пропускання занять; 4. - грубість; - підвищена емоційна збудливість; - бійки; - порушення поведінки 5. - небажання навчатися; - негативне сприйняття школи ( іноді вчителя); - взаємовідносини з педагогами і однокласниками неоднозначні; - ігнорує вимоги дорослого змінити поведінку ІІІ. Найхарактерніші риси: - неврівноваженість; - зневажливе ставлення до людей; - егоїзм; ІV. Найчастіші мотиви правопорушень: - жадоба пригод; - прагнення до демонстрації( привернення уваги до себе);
План роботи з учнем девіантної поведінки №п/п
| Зміст роботи
| Дата
| Відповідальні
|
Рекомендації до планування індивідуальної роботи з дітьми девіантної поведінки 1. Діагностика сімейної і шкільної ситуації; 2. Залучення до роботи у гуртках та секціях; 3. Проведення соціально – психологічних тренінгів з учнем; 4. Залучення до класних та загальношкільних заходів; 5. Бесіди на правову, морально – етичну тематику; 6. Соціально – психологічне консультування. Індивідуально – діагностична картка учня Прізвище, ім’я по батькові дитини Число, місяць. Рік народження Дата постановки на облік Причини Відомості про батьків Склад сім’ї Категорія сім’ї ( неблагонадійна, багатодітна, дистанційна та ін.) Умови виховання дитини в сім’ї ( взаємовідносини з батьками) Положення у колективі (лідерство, ізоляція, рівноправність)
|