| Меню сайта |
 |
|
|
 |
| Форма входу |
 |
|
|
 |
| Пошук |
 |
|
|
 |
| Наш Район |
 |
|
|
 |
| Календар |
 |
| « Березень 2010 » |
| Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 |
|
 |
| Архів записів |
 |
|
|
 |
| Погода |
 |
|
|
 |
| Статистика |
 |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
 |
|
| Вітаю Вас, Гость · RSS |
17.11.2025, 22:53 |
Головна » 2010 » Березень » 01 » Пам’ ятка вивчення стану викладання музики
14:44 Пам’ ятка вивчення стану викладання музики |
І. Навчально-матеріальна база. 1. Обладнання кабінету. 2. Наявність підручників і посібників з музики ( таблиць, довідкової літератури, збірників пісень).
ІІ. Зміст і рівень уроків музики. 1. Організація уроку: знання й творча організація вчителем програми та інших нормативних та інструктивно-методичних документів з питань викладання музики; визначення теми і мети уроку; регламентація часу на уроці; визначення обсягу матеріалу, логічна чіткість побудови уроку; виховуючий, розвиваючий і навчальний характер уроку; емоційно-естетичний настрій уроку; поєднання форми колективної та індивідуальної роботи з учнями; робота з учнями, які не мають розвиненого музичного слуху. 2. Вокально-хорова робота: додержання вимог щодо правильного розвитку голосу. Вокальні вправи на початку уроку. Робота вчителя над розвитком вокально-хорових навичок ( звукоутворення, дихання, дикція, ансамбль); зв’ язок вокальних вправ з конкретним пісенним матеріалом. 3. Слухання музики: система слухання музики (за програмою). Робота вчителя над розвитком навичок сприймання музичних творів у процесі слухання. Виховання стійкого інтересу до кращих зразків національного і світового музичного мистецтва.
ІІІ. Результати навчання: стан виконання вимог навчальної програми; загальна характеристика вокалу (виразний, плавний, чистий)
ІУ. Позакласна робота з музики. Форми позакласної роботи. Участь у роботі дитячих музичних колективів, якість виконавської майстерності. Участь у оглядах художньої самодіяльності, результативність.
|
|
Категорія: Художньо-естетичний |
Переглядів: 2178 |
Додав: Toltec
|
|