І. Навчально-матеріальна база. 1. Обладнання кабінету. 2. Наявність підручників і посібників з музики ( таблиць, довідкової літератури, збірників пісень).
ІІ. Зміст і рівень уроків музики. 1. Організація уроку: знання й творча організація вчителем програми та інших нормативних та інструктивно-методичних документів з питань викладання музики; визначення теми і мети уроку; регламентація часу на уроці; визначення обсягу матеріалу, логічна чіткість побудови уроку; виховуючий, розвиваючий і навчальний характер уроку; емоційно-естетичний настрій уроку; поєднання форми колективної та індивідуальної роботи з учнями; робота з учнями, які не мають розвиненого музичного слуху. 2. Вокально-хорова робота: додержання вимог щодо правильного розвитку голосу. Вокальні вправи на початку уроку. Робота вчителя над розвитком вокально-хорових навичок ( звукоутворення, дихання, дикція, ансамбль); зв’ язок вокальних вправ з конкретним пісенним матеріалом. 3. Слухання музики: система слухання музики (за програмою). Робота вчителя над розвитком навичок сприймання музичних творів у процесі слухання. Виховання стійкого інтересу до кращих зразків національного і світового музичного мистецтва.
ІІІ. Результати навчання: стан виконання вимог навчальної програми; загальна характеристика вокалу (виразний, плавний, чистий)
ІУ. Позакласна робота з музики. Форми позакласної роботи. Участь у роботі дитячих музичних колективів, якість виконавської майстерності. Участь у оглядах художньої самодіяльності, результативність.