| Меню сайта |
 |
|
|
 |
| Форма входу |
 |
|
|
 |
| Пошук |
 |
|
|
 |
| Наш Район |
 |
|
|
 |
| Календар |
 |
| « Березень 2010 » |
| Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 |
|
 |
| Архів записів |
 |
|
|
 |
| Погода |
 |
|
|
 |
| Статистика |
 |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
 |
|
| Вітаю Вас, Гость · RSS |
18.11.2025, 03:04 |
Головна » 2010 » Березень » 01 » Пам’ятка вивчення стану викладання образотворчого мистецтва
14:45 Пам’ятка вивчення стану викладання образотворчого мистецтва |
1. Підготовка вчителя до уроку: знання вимог програми та інших нормативних документів і інструктивно-методичних рекомендацій з питань образотворчого мистецтва; календарне і поурочне планування, відповідність програмі; підготовка обладнання, наочних посібників, ТЗН.
2. Підготовка учнів до уроку: наявність необхідних матеріалів, інструментів.
3. Науково-теоретичний і методичний рівень викладання: науковість, послідовність, доступність, відповідність вимогам навчальних програм; застосування набутих знань під час вивчення нового матеріалу; форми, методи і прийоми ознайомлення з основами образотворчої грамоти, технікою виконання; підбір і раціональне використання дидактичного матеріалу; здійснення диференційованого підходу до учнів на уроці; забезпечення естетичного, морального, трудового виховання учнів на уроці.
4. Результативність навчання: - засвоєння учнями програмового матеріалу; - сформованість у школярів навичок і вмінь відтворювати художні образи у різних видах образотворчої діяльності (живопис, графіка, скульптура, декоративно - прикладне мистецтво); - застосування теоретичних знань на практиці; - компонування зображення на площині та в об’ємі різних предметів; - передавати особливості будови окремих об’єктів; - передавати настрій і стан зображуваного; - якість знань, умінь і навичок учнів та об’єктивність оцінки їх учителем.
5. Позакласна робота. Факультативи.
|
|
Категорія: Художньо-естетичний |
Переглядів: 2057 |
Додав: Toltec
|
|