Головна » 2010»Березень»1 » Пам’ятка вивчення стану викладання образотворчого мистецтва
14:45
Пам’ятка вивчення стану викладання образотворчого мистецтва
1. Підготовка вчителя до уроку: знання вимог програми та інших нормативних документів і інструктивно-методичних рекомендацій з питань образотворчого мистецтва; календарне і поурочне планування, відповідність програмі; підготовка обладнання, наочних посібників, ТЗН.
2. Підготовка учнів до уроку: наявність необхідних матеріалів, інструментів.
3. Науково-теоретичний і методичний рівень викладання: науковість, послідовність, доступність, відповідність вимогам навчальних програм; застосування набутих знань під час вивчення нового матеріалу; форми, методи і прийоми ознайомлення з основами образотворчої грамоти, технікою виконання; підбір і раціональне використання дидактичного матеріалу; здійснення диференційованого підходу до учнів на уроці; забезпечення естетичного, морального, трудового виховання учнів на уроці.
4. Результативність навчання: - засвоєння учнями програмового матеріалу; - сформованість у школярів навичок і вмінь відтворювати художні образи у різних видах образотворчої діяльності (живопис, графіка, скульптура, декоративно - прикладне мистецтво); - застосування теоретичних знань на практиці; - компонування зображення на площині та в об’ємі різних предметів; - передавати особливості будови окремих об’єктів; - передавати настрій і стан зображуваного; - якість знань, умінь і навичок учнів та об’єктивність оцінки їх учителем.