Головна » 2010»Жовтень»22 » План опитування соціальним педагогом "важковиховуваного" підлітка
08:51
План опитування соціальним педагогом "важковиховуваного" підлітка
ПЛАН ОПИТУВАННЯ СОЦІАЛЬНИМ ПЕДАГОГОМ «важковиховуваного» підлітка 1. Навчання: Улюблені й не улюблені предмети Причини шкільних успіхів і невдач Стосунки з учителями Участь у суспільній роботі Випадки порушень дисципліни 2. Плани на майбутнє: Де планує продовжити навчання Яку професію мріє отримати 3.Відносини з однолітками: Перевага одного близького друга або компанії приятелів Статус серед товаришів («душа компанії», «переслідуваний», «вигнанець», « незалежний одинак» Критерії вибору приятелів ( за певними особистісними рисами, за спільністю захоплень, для проведення дозвілля) 4. Захоплення в минулому і тепер: Під чиїм впливом був зроблений вибір захоплення Які досягнуто результати Чому ті або інші захоплення відкинуто 5. Відносини з батьками, внутрішньо сімейні відносини: Хто названий першим Про кого забув згадати Хто займався його вихованням Найбільш близький член родини З ким у родині конфліктні відносини й причина конфліктів й ставлення до них підлітка. Якщо родина розпалася, слід з’ясувати, у якому віці була дитина, коли це трапилося, її ставлення до розлучення батьків, чи підтримує контакт з тим, хто пішов з родини. 6. Відхилення в поведінці (минулі): Прогули занять Дрібне хуліганство Паління й випивка Використання препаратів, що змінюють стан свідомості Втечі з дому Чи був колись затриманий чи взятий на облік міліцією (якщо був, то коли й за що) 7. Найбільш важкі події в минулому й реакція на них, чи були суїцид альні думки. 8. Перенесені захворювання, як вони позначилися на навчанні й статусі серед однолітків. Чи є сьогодні або в минулому порушення сну, апетиту, самопочуття й настрою. 9. Cексуальні проблеми: Перша закоханість і пов’язані з цим психічні травми Оцінка своєї привабливості Початок статевого життя й приховані побоювання з приводу своєї сексуальної неповноцінності