1. Клас (група) 2. Форма позакласного заняття. 3. Кількість присутніх. 4. Прізвище класного керівника. 5. Зовнішній вигляд учнів, їх поведінка. 6. Хто залучається до проведення заходу. 7. Наявність обладнання, наочності,ТЗН. 8. Мета заходу. 9. Мета аналізу.
Аналіз проведення виховного заходу 1. Організація: готовність дітей до проведення заходу, оформлення приміщення, обладнання, наочність; використання ТЗН; структурна схема заходу, чіткість, організованість. Злагодженість у проведенні заходу; раціональне використання часу. 2. Зміст: актуальність теми, змістова спрямованість, логічність, послідовність, раціональність у доборі фактів, їх осмислення, глибина висновків, зв’язок з життям класу, школи, села. району; добір питань, що хвилюють школярів. 3. Методика проведення: врахування вікових особливостей, можливість відвертого обміну думками; стимулювання до дискусії. 4. Психологічна обстановка: поведінка учнів, їх активність, зацікавленість, ставлення до заходу; поведінка вчителя, тон, ставлення до учнів. педагогічний такт. 5. Загальні висновки, рекомендації.
План самоаналізу діяльності вчителя з питань підготовки та проведення виховного заходу
1.Педагогічне обґрунтування виховного заходу. Доцільність його проведення. Участь учнів у виборі форми проведення виховного заходу. 2. Місце даного виховного заходу у системі навчально-виховної роботи. Його зв’язок з навчальним матеріалом. 3. Мета заходу. Наскільки вона досягнута. 4. Характеристика учасників заходу, охоплення їх активною діяльністю при складанні плану, підготовці та проведенні. 5. Оцінка педагогом результативності виховного заходу, його пізнавальна і виховна цінність. 6.Оцінка педагогом психологічного стану учнів під час підготовки і проведення заходу. 7 . Які позитивні сторони та недоліки бачить педагог у проведенні заходу. 8. Які висновки вчитель робить на майбутнє.
|