Орієнтовна тематика засідань методичних об’єднань вчителів початкових класів на 2011-2012 навчальний рік
1. Професійно-педагогічна спрямованість особистості вчителя початкових класів на виконання сучасних завдань в освіті 2. Ознайомлення з новими підходами до організації навчально-виховного процесу в початковій ланці відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти. 3. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання учнів початкових класів. 4. Формування ключових компетентностей учнів початкових класів зокрема, вміння вчитися, загальнокультурної, громадянської, здоров’язбережувальної, інформаційно-комунікаційної, соціальної. 5. Формування предметних компетентностей молодших школярів. 6. Нові підходи до викладання предметів освітньої галузі «Мови і літератури». 7. Введення нових понять в освітню галузь «Математика». 8. Освітня галузь «Природознавство» – природнича складова Державного стандарту. Особливості викладання предмету «Суспільствознавство». 9. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів. 10. Уміння вчитися – набуття учнями початкових класів індивідуального досвіду самоорганізації. 11. Соціалізація молодшого школяра. 12. Індивідуальний підхід як основа компетентнісно-орієнтованого навчання учнів початкових класів. 13. Інноваційні підходи до цілепокладання сучасного уроку в контексті компетентнісного підходу. 14. Організація навчально-виховного процесу у початковій школі з використанням здоров’я зберігаючих технологій. 15. Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів. 16. Метод проектів – метод, що руйнує шкільну рутину. 17. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи в проектній діяльності. 18. Роль методу проектів у реалізації актуальних завдань формування мовної особистості молодшого школяра. 19. Метод проектів – ефективний засіб соціалізації учня. 20. Метод творчих проектів як специфічний метод навчання молодших школярів в освітній галузі «Технології». 21. Нетрадиційні підходи до навчання школярів каліграфічного письма. 22. Використання активних методів навчання, спрямованих на розвиток критичного мислення молодших школярів. 23. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання учнів початкових класів. 24. Індивідуальний підхід як основа компетентнісно-орієнтованого навчання учнів початкових класів. 25. Розвиток логічного мислення молодших школярів. 26. Розвиток алгоритмічного мислення молодших школярів. 27. Створення розвивального середовища на заняттях у початковій школі. 28. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предметів у початковій школі. 29. Гра як засіб адаптації першокласників до шкільного життя. 30. Використання методу проектів у виховній роботі з молодшими школярами. 31. Формування основ етичної культури молодших школярів. 32. Нетрадиційні форми роботи з батьківською громадськістю.