Головна » 2011»Вересень»8 » Умови проведення конкурсу на кращий навчально-методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики
10:40
Умови проведення конкурсу на кращий навчально-методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики
Учасники конкурсу
У першому етапі Конкурсі беруть участь педагогічні працівники та творчий актив навчальних закладів України. У другому етапі Конкурсу беруть участь автори матеріалів, які стали переможцями першого етапу конкурсу.
Вимоги до конкурсних матеріалів
Конкурс проводиться за такими номінаціями: 1) програми гурткової роботи, які пройшли апробацію, про що свідчить витяг з рішення методичної ради навчального закладу; 2) розробки туристсько-краєзнавчих маршрутів (спортивних, краєзнавчих, у т.ч. екскурсійних). 3) методичні рекомендації з питань організації туристсько-краєзнавчої та екскурсійної роботи серед дітей та юнацтва за різними напрямами. Український державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді може встановлювати додаткові номінації та/або здійснювати поділ зазначених номінацій на більш дрібні підрозділи (напрями). Роботи на другий етап Конкурсу подаються у друкованому вигляді (комп’ютерний набір тексту через два інтервали, брошура) та на електронних носіях (СД-диск, дискета – текстовий редактор Word) у 3-х примірниках з обов’язковим зазначенням даних автора (прізвище, ім’я та по батькові - повністю; місце роботи, посада). Порядок подання та оформлення робіт, які надсилаються на перший етап конкурсу визначають організації, які його проводять. Програми гуртків мають включати, як правило, пояснювальну записку (актуальність програми, новизна; мета і завдання; характеристика зв’язку із загальною середньою освітою; можливості програми для розвитку творчих здібностей особистості, рекомендації щодо організації та форм проведення занять тощо); навчально-тематичний план з зазначенням кількості годин на теоретичні і практичні заняття; безпосередню програму - детальне розкриття навчально-тематичного плану; вимоги щодо рівня знань, вмінь та навичок гуртківців; список рекомендованої літератури. Розробки туристсько-краєзнавчих маршрутів повинні, як правило, висвітлювати обгрунтування маршруту, привабливість маршруту з краєзнавчої і спортивної точки зору; містити коротку фізико-географічну характеристику району подорожі, довідкові дані про маршрут (протяжність, тривалість подорожі, рівень складності тощо), характеристику основних краєзнавчих об’єктів та/або технічних перешкод, список рекомендованої літератури та інших джерел інформації; доповнюватися картографічними та ілюстративними матеріалами. Методичні рекомендації, що подаються на конкурс, повинні, як правило, включати такі розділи: вступ (обгрунтування актуальності теми, мета і завдання роботи, категорія користувачів, на яку розрахований матеріал), основна частина (розкриття теми), висновки, додатки, список використаної та рекомендованої літератури. Конкурсні матеріали мають бути написані українською мовою. Матеріали, які не відповідають зазначеним вимогам, а також матеріали інформаційного та інструктивного характеру (інформаційно-методичні збірники, вісники, накази, положення, умови проведення різних масових заходів і т.п.), підручники, наукові розробки не розглядаються. На другий етап Конкурсу матеріали надсилаються на адресу Українського державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді (м.Київ-135, а/с 190) протягом року. Останній термін подачі матеріалів – 1 лютого поточного року за поштовим ште